Kävin eilen fysioterapeutilla. Nyt pitäis venytysliikkeillä saada toi selkä kuntoon, empä tosin usko (ettekä tekään kun kysessä on minä). Mulla on kuulemma heikko kunto, huono lihasvoima, lisäksi lihakset kireinä ja liikaa ylipainoa (pah :D). Ahkerasti rupesin heti illalla jumppaamaan ja ajattelin ottaa vähän ronskimmin kun oon tällänen masokisti. Nostin kintun pöydälle ja aloin venyttää takareisilihasta. En ylettäny varpaisiin ja sattuu niin perkeleesti. No, ajattelin että kauneuden eteen pitää kärsiä! Siis päätin että perkele nyt kyllä otan ekan kerran venytellessä varpaista asti kiinni (koska en oo ikinä venyny niin pitkälle). AI STNA. Ruksahti vaan keskiselässä ja meinas tulla isku. Sattuu edelleen selkään, mutta nyt oon ainaki kokenu kunnon revähdyksen!

Kävin tänään lääkärissä. Mulle on tullu tohon mahakellukkeen päälle punasia näppylöit!. Kivasti on erikokoisia ja kaikkea, niin ja kutittaa myös. Doctor sano että mulla on ihottumaa ja käski pistää rasvaa ja lähetti kotiin. Hyvinpä auttaa toi kortisooni. Kutina vaan lisääntyy ja kellukka on ihan punasena!

Ps. Nyt kyllä tekee mieli jäätelöä!