Sain 16.6  yhteishaun tulokset. Pääsiin kaikkiin hakemiin paikkoihin! Juhuu! Tosin päätin pysyä linjallani - menen Järvenpäähän. Tokihan se pienryhmä parturi-kampaaja juttukin kiehtoi, mutta se on niin pirun raskasta hommaa. Siinä joutuis seisomaan 8 tuntia päivässä...olin kuollu jo Green Day keikan 8h seisomisen jälkeen. Ehei, ei tällä kunnolla ole sinne menemistä, joten tyydyn osaani tulevana köyhänä opiskelija-taiteilijana. Ja, koska tiedän kuka paikkani saa luovun siitä ilomielin sitä enemmän tarvitsevalle. Onnea Janinalle! :) <--- ÄLKÄÄKÄ KUVITELKO ETTÄ SE OLIS OIKEASTI NOI HELPPOA! KETUT! Oon kääntäny ja vääntäny asioita puhki ja miettiny "oiskohan sittenkin se pasila mun paikka, vaiko eikö". NYT EI AUTA MARINAT. TÄÄ KOKO KEVÄT JA KESÄ TULEE OLEMAAN YHTÄ AJATUSTEN JA POHDINTOJEN HELVETTIÄ!!!

(tässä välissä vois vaikka ottaa siemauksen vettä ja rauhottua, eikös?) *laskee kymmeneen ja puhaltaa saman verran ilmaa sirään ja ulos*

No eihän toi Lieksankin reissu tossa. Oli kyllä mukava piipahtaa sielläkin. Vielä kun sinne pääsee vanhempien pussista, heh. Ajattelin mennä vielä heinäkuussa uudelleen, koska Aleksilla on töitä niin mä oon aika yksinäinen veijari ja vanhempien rahapusiin nyörit on jotenkin vielä rempsallaan siihen suuntaan että....

NIIN JA JUHANNUS. Olin unohtaa kokonaan. Oli kyllä taas sellaset ryyppy-juhlat ettei mitään rajaa. Kauheeta kateltavaahan se oli kun koko suku on juovuksissa. Ainoa lohtuni oli silloin mikäs muukaan kuin grilli pihvi (koska en syö makkaraa, hih)